Wednesday, September 16, 2009

Salam Lebaran 2009

Lagi 3 hari nak sambut raya..so wajib la sebagai umat islam nak minta-minta maaf kan..dikesempatan ni nak minta maf zahir dan batin kat semua yang kenal Wani secara langsung atau tak langsung.

Wani tau ade hidden reader for my blog and i know u are still read my blog,Wani nak minta maaf atas segala apa yang jadi,anggap lah semua dah tertulis dalam perjalanan takdir hidup awak dan saya..Wani insan biasa yang sentiasa melakukan kesilapan dan andai sepanjang perhubungan ni ada yangmengguris hati dan perasaan ampun Wani pinta.Halalkan makan minum Wani sepanjang perkenalan..Semoga awak bahagia dalam menempuh hidup yang mendatang..Doakan yang terbaik untuk awak..Doakan Wani jugak k..what ever happen Wani tak pernah berdendam..

Untuk kakak2,cousin,adik2 dan semua la ampun maaf andai terbaca segala yang terguris hati sepanjang Wani berblogging ni...hmm..

Insyallah Jumaat malam ni Wani balik beraya dengan family kat Kulim Kedah..tak sabar nak beraya kat sana..dah lama tak beraya dengan family belah abah..

Untuk semua yang balik kampung beraya,pandu kereta elok2 k..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI...

No comments: