Thursday, October 15, 2009

Mood..

Banyak lagi yang nak update tapi tersekat sebab :

  1. banyak keje nak kene settlekan lepas cuti raya haritu..
  2. Keje makin banyak.
  3. tiap2 hari sampai rumah pukul 11 malam
  4. penat yang teramat
  5. otak letih berfikir,badan penat ke sana sini
  6. Just appoint as Unit Head for Illegal Structure..UNIT HEAD ok..benda yang tak penah terlintas untuk aku hold position ni dalam umur mcm ni..cepat la tua aku..benda ni mmg nampak mcm senang tapi ade beberapa faktor yang membuatkan perasaan aku x tenteram bila di appoint untuk untuk melaksanakan tugasan ni..kroni...tu la perkataan yang tepat dam membuatkan perasaan aku tak tenteram..
  7. Unit baru bukak tapi i'm still holding current portfolio..camane?leh belah2 badan aku ni ke?..
  8. nak lagi membuatkan otak aku sakit bila aku still kene handle sistem data yang tak berapa nak membantu tu dalam department aku..OSAT...benda ni dah lama tersekat disebabkan beberapa faktor..benda bertelagah dalam management aku pulak yang kene jawan n menanggung..(mungkin ke sebab aku keje kat company aunty aku?)..
  9. keje yang banyak buat aku kembali kpd kehidupan dan rutin harian asal..keje..keje..keje..workaholic?tak la..bukan workaholic tapi terpaksa..
  10. mungkin ke sebab aku sedang diuji dalam syarikat ni?lepas hampir 3 tahun keje kat sini?..mungkin kot.
  11. tapi kenapa sekali datang bertimpa2?..
  12. Banyak persoalan yang perlu dijawab..perlu dikaji segala yang terjadi
  13. aku perlukan kesabaran yang maksimum dalam melaksanakan tugasan2 ni..
Ya Allah permudahkan lah segala urusan harian ku...

Amin..

No comments: