Wednesday, November 18, 2009

entry ke 100 = Betray

Sempena post entry ke 100 ni nak cite sikit pasal 'BETRAY' atau dalam bahasa malaysia nya ialah khianat/belot..'BETRAYAL' pulak pengkhianatan/pembelotan..

Kenapa tetibe ade plak entry ni?sebab terasa di khianat atau sedang berlaku sesuatu pembelotan.dimana?biarlah rahsia...

penah tak korang rasa kawan korang tikam korang dari belakang.?(bukan guna pisau tau)..hanya kerana DUIT..sebab DUIT diaorang sanggup menipu untuk bolot semua duit2 yang sebenarnya adalah untuk dibahagi sama rata mengikut perjanjian?...hah..itulah yang sedang dirasa oleh diri ini..disebabkan diaorang ni pandai sangat melompat diaorang tak sedar yang dahan diaorang melompat tu dah rapuh..tetibe pulak hari ni buat mcm tak ada apa yang berlaku..ingat aku tak tau ke apa yang korang buat selama ni?..rileks..the game not yet over..biar aku layan game korang ni dulu..sebab kita  kan kawan takmau lawan kan..tunggu la saat dan ketika korang kantoi depan aku..lepas ni aku nak jadi sorang yang vocal..biar orang lain pulak sentap ngn aku..selama ni aku pendam bagai nak rak ..sentap dalam hati jer..dah2 la tu belakon..

hmm..permulaan hari yang kurang menyenangkan kerana telah berjaya membongkar satu pembelotan semalam..maka hari ini kerja sebab tak amik MC..aku pun ada keje yang nak kene settle..so biar aku buat keje aku..korang nak terus menipu?..teruskan..jgn kacau hidup aku..

oh ya..terlupa pulak, kalau makan duit yang bukan mak milik kita sepenuhnya tu apa hukumnya?...mungkin sebab tu kot barang-barang hak milik korang tak kekal lama..yer ke ha?ye kot mama penah pesan jugak mcm tu masa kecik2 dulu la..tapi itu satu panduan yang berguna jugak..

~ One should rather die than be betrayed. There is no deceit in death. It delivers precisely what it has promised. Betrayal, though ... betrayal is the willful slaughter of hope. ~ 

k la..nak sambung keje..

babai..

No comments: