Thursday, April 8, 2010

???Tanda Tanya???


Bos sakit..satu family dia demam..anak sulung dia masuk hospital dah..Bos ngn wife dia pun dh hampir nak kene masuk wad..Bila bos takde ni maka responsibility Wani pun bertambah la..Minggu depan meeting OSA, kene siapkan report, kene buat slide, kene reconcile data, check submission, uruskan budak2 baru ni nyer keje..banyak la nak kene buat...tengah kesibukkan ni kene panggil pulak dengan maksu..ade few things yang dia cakap..sound like teguran pun ada jugak..tiba-tiba...ape ni?

apa yang dh jadi aku pun x faham...memang dalam office ni 2 minggu kebelakangan ni mcm ada somehing hiding matters happen..tapi bos pesan jgn amik tau and jgn masuk campur...ok la...tapi bila recap and gahther information dapat la detect sikit2...semua pasal privacy...kalau dah maklumat yang dilabelkan sebagai privacy tu terbocor, maka pelbagai andaian akan muncul...and tak pasal2 aku yang x kacau org ni pun kene jugak terima sepatah dua kata dr maksu...lantak la korang..kalau korang rasa apa yang terjadi ni berada dalam landasan yang betul, maka teruskanlah...tapi yang aku still confius sampai sekarang ni kenapa aku plak kene sound ngn maksu..padahal privacy aku yang diceroboh...something weird happen....

eh aku ada bayak keje lain la nak buat..lantak lah ...
malas nak fikir...Tapi kalau nak tau kenapa semua i terjadi kan...orang0orang tertentu tu je yang ada jawapannya...maka....................
LU FIKIR LAH SENDIRI!!!

No comments: