Friday, July 18, 2008

Miserable week...

Minggu ni bosan la..Sedih,terkilan macam-macam la..Tiap2 tiap hari sekarang ni balik bawa kete kembara office.Sampai je rumah terus cari penenang...Hakimi,Dania and Ilham...Seronok berteman budak-budak ni...Ketenangan yang tak tau la macamane..Bila Hakimi and Dania balik Rawang(mmg rumah diaorang kat sana) rasa sunyi balik.. Nape la macam-macam jadi kat Wani lately?...Mama ngan abah tetap sabar. Anak perempuan diaorang yang sorang ni tempuh macam-macam peristiwa lately ni sampai mama nak bawak Wani gi mandi bunga la punya risau..Wani tak salah kan sesiapa..semua yang terjadi ni ada hikmah...Allah maha mengerti apa yang tersirat di hati Wani...Wani yakin akhir semua ni kebahagiaan akan muncul...Insyallah...Hari ni tak sabar nak balik rumah..Nak jumpa penenang2 ku...Hakimi & Dania, i need both of you rite now...

2 comments:

Aziz Laikar said...

Dear, dont put yourself in a misarable situation. And dont let it haunt you.

let it go, and move on. Insyaallah, semua ni pengalaman that would educate tremendously.

Hope you had fun over the weekend. Bagus bangat ketua dayang!!!

Zaff said...

ni pun sorg lagi... tak reti2 nak update blog... btw, u've been tagged!!!