Wednesday, December 15, 2010

All in 1

ada staff baru masuk..dalam sessi briefing sila perkenalkan diri anda...biasa la perkenalkan diri tu sekali ngn job scope and position+department...idea jahat pun datang..camana nak kenalkan diri?...rasa cm nak buat cam ni..

Nama saya Amiza Shazwani Binti Ahmad Zaki

Currently kat Operation Management

Jawatan Senior Executive

almost 4 years service to the company

Scope work banyak sangat sebab saya sorang-sorang dalam satu department...antaranya:
- monitor contractor, review report, claim contractor, perangai contractor (additional), preventive 
  maintenance, corrective maintenance,
- Jaga property site, site access, work permit
- co locate approval
- Security matters
- permit renewal
- Insurance matter
- power supply, generator set, genset supplier
- skylift management
- maintenance contractor management
- cabin management
- lampole light mangement
- permit renewal
- AV light management
saya keje sorang-sorang dalam satu department..hebat tak saya?..

 Tapi....nasib baik saya tak cakap kerana org baru itu adalah kroni...hehe..

saya cuma perkenalkan diri saya secara basic sahaja...yg lain tu sendiri rasa la...bengong kejap...

keje banyak ni..sempat nak tulis entry ni..menunjukkan kebengangan tahap maksimum...

babai...

No comments: